Ce aspirator credeti ca a aspirat mai bine mizeria din kitul de murdarie ??


Ce imi place cel mai tare la acest aspirator ??

TOTUL ,  de la cum arata pana la ce putere de aspirare are .

Si uite ca a venit ziua in care l-am testat pe kitul de murdarie primit in cutie de la BUzzStore , bilute ,confeti   exact cum ar fi aratat dupa o super petrecere .

Am vrut sa testez pe  covor prima data deoarece peria TriactiveMax poate fi folosita si pe parchet si alte suprafete dar si pe covor sau  mocheta .

Si sincer imi pare rau pentru asipiratorul meu vechi pentru ca l-am umilit atat de tare , dar in comparatie cu aspiratorul de ultima generatie  Philips PowerPro Expert FC9723 a pierdut  batalia , puterea mare de aspirare datorita tehnologiei PowerCyclone6  a curatat intr-o clipita  toata mizeria lasata pe covor si mi-a lasat covorul impecabil .

Dupa aceasta experienta am vrut neaparat sa vad cum se comporta peria TriActiveMax si pe parchet .

Am comutat  pe parchet sau suprafete plane puterea de aspirare , am imprastiat peste tot mizeria si  iata cum din nou aspiratorul PowerPro Expert de la Philips a lasat parchetul imaculat fara nici macar un pic de mizerie .

Nu pot sa nu remarc  modul in care am golit containerul de  mizerie a noului aspirator PowerPro Expert  dintr-o singura miscare am scapat de toata mizeria in schimb cu aspiratorul cu san vechi mi-a fost imposibil de  curat sacul si chiar a fost o corvoada sa scap de toata mizeria din el .

res_5105317ab073232959045fe3f3f72e58

Pot sa va spun cu mana pe suflet ca Aspiratorul de ultima generatie Philips PowerPro Expert FC 9723  este extraordinar, vi-l recomand , va usureaza extraordinar de mult munca in ceea ce priveste curatenia .

One thought on “Ce aspirator credeti ca a aspirat mai bine mizeria din kitul de murdarie ??

Leave a comment