Parerea mea sincera despre Philips PowerPro Expert Model FC 9723


Dupa cum bine stiti fac parte din campania de testate Buzzstore si Acasa cu Philips a aspiratoarelor de ultima generatie A + . Am primit spre testare modelul Philips FC 9723 . 10475718_10154129358618539_5601052287416870743_n FC9722_09-D1P-global-001 FC9723_09-U1P-global-001 Nu numai ca ador acest model dar imi si place ca design , ca efiecienta si ca putere de aspirare . Testez acest aspirator de mai bine de 10 zile si nu exagerez cand spun ca l-am folosit ZILNIC , cu aceeasi frecventa ce il foloseam si pe cel vechi inainte ,asa ca mi-a fost usor sa le compar . Aspiratorul fără sac sau mai bine zic si fără griji ( asa l-as numi eu )are toate calitatile unui aspirator performant iar avantajele lui sunt mai mult decat evidente inca de cand deschizi cutia . Asamblare este simplă și poti începe imediat sa-l folosesti . Întreaga construcție mi-a luat doar câteva minute. _DSC7904 Un design placut , ocupa putin spatiu , usor de asamblat , zgomot redus , putere de aspirare mare si doua capete de aspirare de ultima generatie : TriActiveMax asigură rezultate de curăţare excepţionale pe toate tipurile de podele si DiamondFlex cu rotire 360care permite o aspirare mai mare a tuturor suprafetelor . _DSC7905 _DSC7912 _DSC7913 Pentru cei care cauta un aspirator foarte bun fără sac , care este ușor de curățat, pot alege noul Philips FC9723 / 09 PowerPro Expert . Din propria mea experienta va pot spune ca merita si ultimul banut investit . Cu doar doi pași simpli, containerul poate fi ușor golit.Consider cel mai mare PLUS acest aspect de golire a recipientului dar si capacitatea lui mare de colectare a gunioului , acum pot sta linistita si pot aspira mai mult , este atat de simplu si de placut . _DSC7906 _DSC7917 res_5105317ab073232959045fe3f3f72e58_DSC7914 Ce iese în evidență, de asemenea, pozitiv: cablul de alimentare este de aproximativ 10 metri lungime . În general, eu sunt mai mult decât mulțumit cu Philips PowerPro Expert! Mai ales celor cu alergii, pot să-l recomand fără rezerve! Atunci când achiziționezi acest aspirator cu siguranta nu faceti o alegere rea !! Le multumesc celor de la  BUZZStore si Acasă cu Philips pentru sansa de a testa un aspirator de ultima generatie  ‪#‎PhilipsAspiratoareclasaA‬ ‪#‎aspiratoarePhilips‬

Leave a comment