Campania de testare Philips Aspiratoare POWER PRO Model FC 9723


Dragele mele , Iata-ma ajunsa in ziua la care visez de multa vreme  si pentru aceasta as dori  bucuria mea  sa o impartasesc cu voi …AM INTRAT IN CAMPANIA DE TESTARE ASPIRATOARE CU  Buzzstore si Philips , este absolut fantastic  ce sentiment frumos ai sa testezi produse si sa iti spui parerea . Va indemn si pe voi sa va inscrieti in campaniile viitoare de pe Buzzstore la urmatorul link :  http://buzzers.ro/invite/a848ab6a6cdc785089dc2d06b50543e7   cu siguranta nu veti regreta nici o secunda , suntem o comunitate de oameni extraordinari care testam , ne spunem parerea  si castigam produse de ultima generatie . In perioada de testare am posibilitatea de a descoperi o noua generatie de aspiratoare eficiente energetic  de la Philips  cu un consum  redus de energie si care ofera rezultate excelente de curatare , filtrare si igienizare pe orice tip de suprafata . Eficienta noilor aspiratoare este data de Power Cyclone ( este tehnologia care separa praful de aer dintr-o singura miscare ) un motor extrem de  de eficient si designul noilor capete  de periere TriActiveMax si TriSctiveZ care asigura o mai buna etansare cu suprafetele de curatat . De altfel , incepand de la sfarsitul anului trecut , la nivelul intregii  Uniuni Europene  s-a introdus eticheta  energetica pe toate aspiratoarele . Aceasta masura urmareste o mai buna clasificare a indicatorilor de performanta specifici  aspiratoarelor si astfel sa faciliteze compararea imediata a produselor si usurarea  luarii unei decizii de cumparare de catre consumatori . Aspiratoarele Philips fac parte din clasa energetica A si B , cele  mai performante clase de energie din cele 7 disponibile . Timp de o luna voi utiliza la mine acasa noul aspirator de ultima generatie ECO de la Philips  si abia astept sa ma convinga de puterea lui de aspirare  . Am asteptat cu nerabdare acest aspirator in casa noastra , si iata-l ca a ajuns si sunt foarte incantata . IMG_20150318_133817 IMG_20150318_134800 Modelul pe care eu l-am primit spre testare este Philips PowerPro FC9723 Din ziua in care mi-a intrat in casa noul aspirator de ultima generatie fara sac Philips simt ca am o masina de Formula 1 super performanta . Acest video exprima exact senzatia pe care o ai cand dai cu aspiratorul :

Iata mai jos si filmuletul in care am desfacut coletul cu magicul aspirator :

Pe unde merg am intotdeuna un pliant despre aspiratoarele Philips si vorbesc necontenit despre ele  pentru ca intr-adevar sunt foarte multumita .Vorbesc  cu prietenele mele despre ce putere de aspirare are si cat de eficient este :

rox

Si pentru ca sotul meu era nerabdator sa-l incerce  iata-l in actiune : Urmatorul pas este sa  fac o diferenta intre aspiratorul nostru care este tot Philips  dar vechi de peste 6 ani si noul Philips PowerPro  FC9723  de ultima generatie  , de mare putere si de consum extrem de mic . 20150304084934-buzzstore-895x313-bag

Leave a comment